اشک تاریکی

سکوت فریاد نابودی کلیشه هاست...

اشک تاریکی

سکوت فریاد نابودی کلیشه هاست...

من یک مرگ مرده ام!

به نام خدا

 

راستای تاریکی شب،صدای مردگان زنده را می دهد.صداها عبور نمی کنند.ساکن!ولی من،مرگی مرده ام که از مقام خود هبوط کرده ام.من نه آن منم که می باید می بودم.

تقاوت!لباس سفید بر تن،در کنار نور آرام گرفته ام!نه!من نه آن منم که می باید می بودم.خسته ام،به یاد گذشته ی نزدیکم.مرگ بودن را دوست دارم.وقتی مرگ بودم،دیگران هم مرا دوست داشتند...

 

یادش بخیر...مرگ بودم....

نظرات 1 + ارسال نظر
نغمه پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:23 ب.ظ

دیگران تو رو همه جوره دوست دارن
ولی من مرگ بودنت رو دوست ندارم
هبوط و ورطه رو زیاد استفاده می کنی
این متنت برای شروع خوبه ولی مثل متنای دیگت حال و هوا نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد