اشک تاریکی

سکوت فریاد نابودی کلیشه هاست...

اشک تاریکی

سکوت فریاد نابودی کلیشه هاست...

رفتن

به نام خدای مانده ها

رفتن....


دلم مانده در این همه تنهایی و غم...در این تاریکی که قبل ها گرم بود و حالا...دلم دل تنگ و بی تاب از تنهایی...حتی آخرین افراد هم رفته اند...دیگر چه کند این دل تنهای من.نور ماه بر زمین می تابد و قدم های یک غریبه که آرامش آبهای روی زمین را بر هم می زند و تلاطم می آفریند...تلاطمی که از درون خودش بر می خیزد....

حسی از تنفر،از بی کسی،از داغ دل خود، که دیگر بی احساس و سرد راه می رود...دروغ و دروغها و دیگر حرفها چه تفاوتی دارند وقتی دیگر ارزشی نداشته باشی؟قلم بر کاغذ همراه من می گرید.او هم خسته شده است.خسته از تنها بودنی که یک تنها پرش کند...خسته از دستهای نمناک یک غریبه.خسته از...سکوت.

قلم را بر زمین می گذارم و می خواهم راه بروم اما پاهایم اجازه نمی دهد..به نظر می رسد بدنم هم مرا تنها گذاشته است.و باز هم نقابهایی که باید چهره بزنم که نابودی را حس نکنند دیگران.ندانند چه شد که بودم و که شدم..ندانند که بی خوابی و فکر و فکر و فکر یعنی چه!ندانند و ندانند و باز هم برای دیگران.

ولی تا کی ؟من چیستم؟ابیشتر از یک انسان؟نه من هم مثل دیگرانم...اما نه،مثل آنها هم نیستم..کو همانند من که چند لحظه ای در کنارش آرامشی را که تا کنون فقط نامش بر زبانم و عکسش از قلمم هست،حس کنم؟و حرفهای همیشگی....تحمل و صبر داشته باشم؟به امید چه؟به امید که؟خسته ام؟نه تا خستگی راه زیادی مانده اما آینده را می بینم...خیلی خوب.همه از خستگی می نویسند و حال منی که خسته نیستم این چنین می نویسم در زمان خستگیم چه کنم؟ان زمان که قلم و فریاد برای احساسم کم هستند.

دستی سرد بر پشتم می خزد.سرما را فراموش می کنم فقط همین دست کافیست که کمی بهتر شوم..برمی گردم..پوزخند و دست خاطراتی که همیشه بود و هست و...خواهد بود را کنار می زنم دیگر از خاطرات کمک نمی خواهم..شاید باید در این تنهایی جمهوری بهشتم را بنا نهم..اگر تنهایی باشد دیگر جهنم را به بهشت ترجیح می دهم..

در غمگین ترین راه ها قدم می زنم..زمین پر از اشک..داغ دیدگان،شکست خوردگان،عاشقان دل سوخته.همه و همه را رد می کنم با لبخندی که همیشه بر لب دارم و چهره ای که گاهی فکر می کنم از آرامش پراست...باز هم برای دیگران.و آن لبخندی که به تک تک آنها نشان و می دهم و اشکی که در پشت نقاب می ریزم...تا انها را امید دهم...بازهم برای دیگران!
می روم و می روم و به آخر راه می رسم توقفی درکار نیست و آب روی زمین هنوز به پایم چنگ می زنند ولی می روم و می روم و...دیگر دلم هوای رفتن دارد...می روم و می روم.....این بار برای خودم...چون دلم هوای رفتن دارد..


هنوز هستم....شاید تا ابد!


نظرات 13 + ارسال نظر
....! چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:51 ب.ظ http://avakhanum.blogfa.com

شاید داری اشتباه می کنی! هنوز کسانی هستن که مثل تو ، فقط برای تو ، تلاش کنن! شاید هنوز خیلی ها نرفتن! شاید تو تنها نیستی!

نغمه پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:48 ق.ظ

نظر بدم ؟
عمرا!
اصرار نکن :D
جدی : کی بیام اینجا و یه متن ازت ببینم که درباره ی تنهایی نباشه ؟

نیکزاد دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:15 ب.ظ http://www.hopeful.blogsky.com

سلام دوست من
خدا رو شکر که هنوز هم هستی ....سالم هرچند که با همون زبان تلخ و نگاه سرخورده و فریادی از انتهای آوار تنهایی
موسم دلت همیشه بهاری باد

نهال دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 05:47 ب.ظ

سلام

واقعا کاش میشد این غمها رو خرید !اما از اون کاشکی هاست !

سایه چهارشنبه 25 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:31 ق.ظ

سلام . ممنون از اینکه به وبلاگ من سر زدی . باورت میشه اما من دیگه خجالت می کشم از خدا . چون زیادی گناه کردم واسه همینه که خیلی وقته دیگه چیزی ازش نمیخوام . مسخرس نه . من خیلی احمقم که عشق یه انسان نامرد همه وجودم رو گرفته . خیلی احمق

سایه پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:45 ب.ظ http://www.asheghtarazhamishe.blogfa.com

سلام . خوبی ؟ ممنونم از اینکه بهم سر زدی . خیلی دوست دارم یه جوری از این دنیایی که واسه خودم ساختم بیرون بیام اما نمیشه . نمی دونم چرا ؟!!! دلم میخواد با یکی حرف بزنم تا آروم بشم با یکی که حرفامو بفهمه . با یکی که دروغ توی صداش توی نگاش نباشه اما دیگه به همه بی اعتمادم راستشو بخوای می ترسم . خوشبحالت خیلی آروم حرف می زنی و امیدوار ولی از یه چیزی خوشم نیومد اونم اسمته آخه چرا مرگ ؟؟؟ آدمی که به همه امید میده که نباید نام مرگ رو واسه خودش انتخاب کنه . لطفاْ اسم اصلیتو توی وبلاگم بذار . ممنون میشم دوست عزیز . به امید دیدار مجدد شما . بای

سایه شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:34 ب.ظ http://www.asheghtarazhamishe.blogfa.com

سلام . من نمیتونم به پسرا اعتماد کنم . ببخشید ناراحتتون کردم اما باید بهم حق بدین . من از اون جور دخترا نیستم که فقط از روی هوی و هوسشون با یکی هستن و بعد خیلی راحت همه چی رو تموم می کنن . توی زندگیم فقط با یه پسر بودم که اونم بد جور شکستم داد . نمیتونم فراموش کنم به هیچ وجه . هیچکس نمی دونه اون بامن چه جور بود . فکر می کردم بیش از حد دوستم داره اما فقط یه خیال واهی بود . ممنوم از همدردی تون . بای

سایه سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:20 ب.ظ

سلام . ممنون از لطفتون . اما چرا پخش نمیشه ؟؟؟

سایه سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:25 ب.ظ

راستی آی دیم هم باز نمیکنه !

سایه سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:06 ب.ظ

فکر کنم آیدیمو حک کردن

سایه چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ب.ظ

سلام . به این اسم : bito-27
مرسی

زهرا یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:00 ب.ظ

سلام . خوبی ؟
باهات کار دارم

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:17 ب.ظ http://hichopoch.blogsky.com

mordan ro doost dari?!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد