اشک تاریکی

سکوت فریاد نابودی کلیشه هاست...

اشک تاریکی

سکوت فریاد نابودی کلیشه هاست...

خاطره

به نام خدا

خاطره

سلام ...باز هم م...این بار نه خبر از تاریکی است و نه خبر از نومیدی..این بار می خواهم بنویسم از خودم و درون خودم...شاید درونم تاریک و سرد باشد ولی ارزو هم دارد...

هر کس چیزی می گوید.بعضی در نظرات گفته اند تقصیر من است...گفتند تقصیر تاریکی است...گفتید تو اشتباه می کنی...نظراتتون همگی محترم است و به انها احترام می گذارم...

شکل گیری،شخصیت،کودکی،تنهایی،خستگی،اشک،تاریکی نه نمی خواهد جمله ای بسازید کودکی ام را در چند کلمه بیان کردم...سعی کردم که بیان کنم.نه افسرده نیستم ولی تنها.نمی دانم می توانم خوب باشم یا بد،جان ببخشم یا جان بگیرم،کمک کنم یا...همیشه گفتم سعی می کنم خوب باشم،سعی کردم دوستی ها پایدار باشد،عشق ها استوار باشد،تنهایی های دیگران کم شود،اختلافات حل گردد.همیشه همین کارها را در ذهن داشته ام و دارم ولی نمی گویم موفق بوده ام،اری من هم اشتباه کرده ام زیاد،دل شکانده ام زیاد،اشکهای پاک را سرازیر کرده ام زیاد...ولی نمی خواستم،من می خواستم خوب باشم ولی نشد...کاش عذر خواهی مرا بپذیرند دل شکستگان و کسانی که کینه به دل گرفته اند از من حتی...

اما من ناامید نشده ام نه هنوز می خواهم خوب باشم..ولی راهم را اصلاح کردم.گفتم ارزو!فقط...فقط می خواهم اگر روزی خوب باشم و گریه ای سرد را تبدل به خنده ای گرم کنم فقط خواسته یا ارزو دارم گفتم ارزو چون می خواهم ولی هیچ اجباری در ان نیست...می خواهم روزی بگویند شاید بگویند"روزی مرگی بود که خنده افرید...روزی کسی بود که خواست خوب باشد...روزی کسی بود که خواست کمک کند...فقط یک خاطره"گفتم خاطره شاید فکر کنید خیلی مغرورم...می دانم زیاد است ولی ارزو داشتن عیب نیست.ولی همیشه گفته ام..حتی اگر فراموش شوم....

من فقط یک خاطره هستم...نه بیشتر شاید هم کمتر(ولی می دانم همیشه انچه می خواهی نمی شوی...)....

خدانگهدارتان ....مرگ


ویرایش:خانوم زهرا(من درون) شما در نظرات گفتید من رو لینک کردید ولی ادرس لینکتون رو ندادید اگه دوباره به این وبلاگ سر زدید لطفا ادرس وبتون رو بدید تا شما رو هم لینک کنم موفق باشید ;)


نظرات 15 + ارسال نظر
نیکزاد یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:17 ب.ظ http://www.hopeful.blogsky.com

دوست نازنینم
همه ما روزی می میریم و به خاطره ای تبدیل می شویم که تازه معلوم نیست چقدر ماندگار باشد.
در ضمن همه می خوان خوب باشن.هیشکس کامل نیست.
خودت رو سرزنش نکن

هستی دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:46 ق.ظ http://ye2khtaretanha.blogsky.com

وگاه می اندیشم به مرگ
که من به مرگ می اندیشم
ومرگ این عفریت عجوزه
هر روز می بینم او را بر بلندای زندگی
اوتشنه جان من است
وبعد...
من به مرگ نمی اندیشم
من به زیبایی دل انگیز چشمان تو می اندیشم . .

هستی دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:56 ق.ظ http://ye2khtaretanha.blogsky.com

اکنون که تو با مرگ رفته ای
من اینجا تنها به این امید دم میزنم
که با هر نفس ...
گامی به تو نزدیک تر می شوم
و این زندگی من است ...
__000000___00000
_00000000_0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____000000000
GHESE TANHAEE MAN
_________0
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
MARG*____00000000000
________*_______00000
_________*
_000000___00000___*
00000000_0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
MARG ________*
________*__000000___00000
_______*__00000000_0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*_YE2KHTARETANHA
________*_________0
_ MARG _*________*
_________*_______*
بوسسس.بوسسس.بای

شهرزاد دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:22 ب.ظ

سلامم عزیز دلم:
خوبی؟؟
همه ی ما می تونیم همان طوری که می خوایم باشیم فقط کمی سخته..
سخته ولی ممکنه!!!!
همه ی ما مرتکب اشتیاه شدیم..گاهی دل شکوندیم گاهیی خندوندیم..این همه تضاد توی این دنیا ما را به حیرت میندازه...
همین تضاد هاست که به زندگی ما هدف می بخشه....همین تضاد هاست که زندگی را زیبا میکنه و ما را میساهزه و باعث میشه هدف هایی در حداقل ممکن برای خودمون تعیین کنیم...

اشکان سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:42 ب.ظ

مشکل تو رو خیلیا دارن! رحت رو اصلاح کنی بسه! مزگ هست اما تو میتونی دو جور زندگی کنی زندگی کنی و همه رازی باشن زندگی کنی خودت حال کنی بقیه زاری! سعی کن اونی باشی که هم خودت حال کنی هم بقیه دوست داشته باشن!

زنده بگور چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:41 ب.ظ http://www.shab.blogsky.com

salam neveshte khili gashangi bod man az nasere neveshtat khili khosham omad in be manye in nist ke az daron maye vo mafhomesh khosham nayomade be ax mafhome amigi dasht be khosos nazaret darbare zendegi va mafhome khatere bodane adam be nazre man ham khatere zendegye adame na zendegi adam khatere ina khili ba ham farg mikonan va in matlab dagigan axe mozoye ke to nazare nikzad bodesh mamnoon az neveshte gashangeton

مینا چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:42 ب.ظ http://2bestfriends.blogfa.com

نه امیدی دارم که هدیه تان کنم،
نه تجربه ای که راهنماییتان...
تنها کاری که همه مان می توانیم انجام دهیم گشتن به دنبال امیدی و زیستن برای آن امید است!

***
ممنون،نظراتتون برام خیلی مفیده.

دختر حوا پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:59 ب.ظ http://sin-city.blogsky.com

منم دل خیلیها رو شکستم اما می تونمبگم دل یه عده رو شاد کردم شاید...نمی دونم
مرسی بابت لینک

موژان پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:45 ب.ظ http://mojanchegini.blogfa.com

سلام.
خب، خیلی خوبه که زیاد ناامید نیستید!
هیچ‌وقت آدم نمی‌تونه همیشه خوب باشه. من خودم شاید بتونم بگم تا الان 60 درصد دل دیگران رو شکستم و اشتباه کردم و اون‌طور که باید خوب نبودم و فقط 40 درصد خوب بودم و دیگران ازم راضی بودن (و خودم). در صورتی که همیشه و همیشه می‌خواستم خوب باشم و همه ازم راضی باشن. ولی خودم حس نمی‌کنم موفق بودم.
تشکر که ترجمه رو خوندید.
موفق باشید.

نغمه زندگی پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:58 ب.ظ

سلام روز بخیر
ممنون از لطفتون
من هم شما را لینک کردم اما دوست داشتم بدانم آیا هیچ حرف و یا دیدگاه وی ا نظر خای درباره مطالب نداشتید ؟ آخه من سعی می کنم مطالب را کوتاه بنویسم که دوستان همان موقع بخواننند و نظری درباره مطلب بدهند می دونید که چی میگم ویلی با این حال همینکه زحمت کشیدید و وب ما را مطالعه کردی و آن را در وبلاگ خوبتان پیوند زدید متشکرم .
تا سلامی دوباره خدا حافظ

نغمه زندگی پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:01 ب.ظ http://zendegi-salam.persianblog.ir/

آره حق با تو من و تو یه جورایی مثل هم هستیم
و همچنین حق با تو چون ما که نیتمون خیر و انسان دوستانه است و جلو می رویم ممکنه به مشکل و ناامیدی کمی البته تا قسمتی ابری و البته گهگاهی بر بخوریم اما باز می رویم
گرچه موفق نشویم و راههای دیگر را امتخان می کنیم ولی هدف همه ما یکیست و آن آزادگی و رهایست از بند دل و ...
و لیتنکت کردم

امیر شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:13 ب.ظ http://www.sahel2007.blogsky.com

کار ما نیست شناسایی راز گل سرخ،
کار ما شاید این است که در افسون گل سرخ شناور باشیم.....


به قول معروف راه های زیادی واسه رسیدن به خدا هست ! میتونی یه راه بهتر انتخاب کنی .....
اگه بخوای .

پاییز برگ ریزان دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:42 ق.ظ http://azi.blogsky.com

به روزم...[گل]

نوید زندگی سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:37 ق.ظ http://http://zendegi-salam.persianblog.ir/

به نام خدا
سلام روز بخیر
دنیای مجازی فرصت مناسبی برای بحث و گفتگو درباره مسائل مختلف است .که بدوت ترس و تعارف دیدگاه و یا نظرات شخصی خود را از مسائل مختلف ذکر کنید تا درباره آنها بحث کنیم . پس یکبار دیگر وبلاگ فرهنگی و اجتماعی (زندگی سلام) من و دیگر دوستان مشتاق و صمیمانه منتظر نظرات و یا دیدگاه شما درباره مسائل ذکر شده هستیم . دوستان خواسته بودند بحث ازدواج را ادامه بدهم .پس من هم حرفی ندارم . آخه این وب متعلق به شما و آنهاست .
پس ازدواج و دو سر ...
تا سلامی دوباره

نیکزاد سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 05:25 ب.ظ http://www.hopeful.blogsky.com

کجایی بلا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد